17 czerwca 2022

"365 dni Grażynki" - Michał Biarda

 


Cała historia jest tak absurdalna, że czasem można by nawet rzec - kiczowata. Zapoznałam się pobieżnie z oryginałem na podstawie, którego powstała ta książka i muszę stwierdzić, że główne wątki zostały dość trafnie sparodiowane przez autora. Nie powiem były chwile kiedy wybuchom śmiechu nie było końca bo postać Grażynki jest doprawdy przekomiczna a Massimo i jego gangsterski świat uroczo gamoniowaty, jednak były momenty kiedy czułam lekki niesmak. Książka nie zalicza się do arcydzieł i dobrze bo ma tylko bawić a z tym autor poradził sobie świetnie a do tego zakończenie na miarę Wiewióra z "Epoki lodowcowej" chyba rozbawiło mnie najbardziej.
Książkę przeczytałam dzięki blogowi Czytam dla przyjemności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...