21 sierpnia 2020

"Naucz się beze mnie żyć" Angelika Ślusarczyk


 Myślałam, że będzie to pierwszy Book Tour, którego czytanie zakończę po kilku pierwszych stronach. Początkowo historia nie wciągnęła mnie jednak postanowiłam dać jej szansę i przeczytać kilka kolejnych stron. Nie żałuję. Opowieść powoli się rozkręciła zaczęła odkrywać przed czytelnikiem coraz więcej faktów z życia głównej bohaterki Wioli. Jej przeżycia zaczęły wpływać na emocje czytelnika. Razem z Wiolą odczuwamy jej smutki i radości, razem tęsknimy za jej wielką miłością.
Książka napisana prostym językiem bez zbędnych ubarwień. Cieszę się, że dałam szansę tej historii a autorce gratuluję udanego debiutu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Tylko jedna chwila" Sylwia Markiewicz

" L udzie potrzebują innych ludzi, samotność to też choroba i bardzo trudno ją wyleczyć, gdy człowiekowi jest już wszystko jedno."...