24 sierpnia 2020

"Glatz" Tomasz Duszyński


 Trudno mi oceniać tę książkę bo nie jest to gatunek, którym zaczytuję się na co dzień. Nie będę pisała o tym czy fabuła jest przewidywalna czy też nie ale napiszę, że opisana historia mnie wciągnęła i to bardzo. Postać kapitana Kleina, jego zachowanie, wzbudza wiele emocji. Również czas historyczny w jakim osadzona jest fabuła ma niemałe znaczenie. Sama historia trzymała w napięciu do samego końca, którego wcale się nie spodziewałam. Teraz wiem, że nie jest to moje pierwsze i ostatnie spotkanie z twórczością pana Tomasza, przede mną jeszcze kolejne, mam nadzieję, że równie udane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Tylko jedna chwila" Sylwia Markiewicz

" L udzie potrzebują innych ludzi, samotność to też choroba i bardzo trudno ją wyleczyć, gdy człowiekowi jest już wszystko jedno."...