29 sierpnia 2020

"Piętno dzieciństwa" Katarzyna Kielecka


 Trudno jest mi napisać coś o tej książce. O ile pierwszą część pochłonęłam niemal jednorazowo o tyle ta sprawiła mi nieco kłopotu. Być może spowodował to trudny temat książki, a być może to nie był mój czas na zapoznanie się z nią. Czytanie mi nie szło więc zaczęłam słuchać audiobooka. Tak czy siak ostatecznie stwierdzam, że warto było się "pomęczyć".
Wahanie Wojtka jego przemyślenia i niezdecydowanie na zasadzie "chciałbym ale się boję" - chwilami miałam wrażenie, że czytam wciąż to samo. Dopiero kiedy poznałam dokładnie jego historię poszczególne niezrozumiałe kawałki opowieści wskoczyły na swoje miejsce. Niezaprzeczalnie postać rezolutnej Zuzi wnosi do opowieści powiew świeżości i nadaje jej swoistego blasku. Dotychczasowe życie Wojtka w zderzeniu z dziecięcą świeżością i prostotą wkroczy na nowe tory, tylko czy to wystarczy aby podjąć walkę z wieloletnimi demonami ? Co na to wszystko Ania, mama Zuzanki, czy zdoła ponownie zaufać Wojtkowi ? O tym musicie przekonać się sami. Ja polecam 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Tylko jedna chwila" Sylwia Markiewicz

" L udzie potrzebują innych ludzi, samotność to też choroba i bardzo trudno ją wyleczyć, gdy człowiekowi jest już wszystko jedno."...