04 czerwca 2020

"Zaufasz mi" Diana Brzezińska


 

Biorąc książkę do ręki miałam mieszane uczucia bo nie jest to literatura, którą czytam na co dzień. Książka trafiła do mnie dzięki Book Tour u Zaczytana Ewelka. Jak się okazało nie czytałam pierwszej części ale postanowiłam zaryzykować i rozpoczęłam czytanie. Początkowo umykały mi pewne wątki i czegoś brakowało ale z każdą kolejną przeczytaną stroną coraz mniej mi to przeszkadzało. Co mnie zaskoczyło to mega krótkie rozdziały, które bardzo mi się spodobały. Nie ma tu przerysowanych i obszernych opisów, krótko i zwięźle. Historia Julii i Wilka również fajnie wpływa na książkę nadając jej trochę lekkości. Prosty język i lekkie pióro spowodowało, że książkę czytało mi się nad wyraz przyjemnie mimo jej głównego tematu. Zakończenie rzuciło mnie na kolana i teraz już nie mam wyjścia muszę wiedzieć co będzie dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...