01 czerwca 2020

"Tysiąc kawałków" Anna Ziobro


 Książka trafiła do mnie dzięki Book Tour organizowanym przez Monia Zielona i autorkę. Była dla mnie zupełną niespodzianką ponieważ nie czytałam opisu na okładce i nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Zdjęcie na okładce wskazywałaby na jakiś lekki romans a tu miła niespodzianka. Od pierwszych stron historia wciąga i nie sposób się od niej oderwać. Dwoje zakochanych w sobie ludzi, piękna historia ich idealnej miłości ale czy na pewno ? Czy idealna miłość istnieje, czy też sami próbujemy ją stworzyć tak jak Julia i Daniel dopasowując się do wzajemnych oczekiwań ? Co nam pozostaje w chwili kiedy wszystko się wali, kiedy w nasz idealny świat wkrada się zwątpienie, niepewność, samotność ? Historia konsekwencji źle podjętej decyzji, która jest oblanym egzaminem dla miłości Julii i Daniela. Każde z nich musi zawalczyć o siebie tylko jak to zrobić ?
Książka mnie urzekła sposobem w jaki autorka w prosty sposób pisze o sprawach trudnych, daje do myślenia i zmusza do refleksji nad tym w jaki sposób sami kochamy. Czy miłość którą obdarzamy bliskich jest szczera i bezwarunkowa czy też idealizujemy ją i kochamy "za coś".
Mam nadzieję na kolejne pani historie, pani Anno, bo do tej za jakiś czas zapewne wrócę. Nie sposób przejść obok tej książki obojętnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Tylko jedna chwila" Sylwia Markiewicz

" L udzie potrzebują innych ludzi, samotność to też choroba i bardzo trudno ją wyleczyć, gdy człowiekowi jest już wszystko jedno."...