08 czerwca 2020

"Sedno życia" Katarzyna Kielecka


 To już moje drugie spotkanie z twórczością pani Kasi i znowu się nie zawiodłam. "Sedno życia" to ciepła opowieść o ludzkich troskach i walce z własnymi demonami. Postać Edyty początkowo nie wzbudzała mojej sympatii jednak z każdą stroną dowiadywałam się o niej więcej a moja sympatia wzrastała. Jak dla mnie najwięcej uroku opowieści dostarczył mały-dorosły rezolutny Grześ, wokół którego ta historia się kręci.
Książka doprowadza do łez i do śmiechu, trudne tematy przeplata z zabawnymi dialogami, czyta się ją bardzo dobrze a lekkie pióra autorki nie pozwala oderwać się od książki.
Szczerze polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Domki z kart" Anna Ziobro

"Musimy się skupić na teraźniejszości, bo tylko ona należy do nas."        Dobrze, że w świecie słowa pisanego powstają takie hist...