08 czerwca 2020

"Falcon" Katarzyna Wycisk


 Gdyby nie Book Tour to pewnie obok tej książki przeszłabym obojętnie bo ten gatunek to nie moja bajka. Cieszę się jednak, ze tak się nie stało, kilka pierwszych stron i popłynęłam, fabuła wciągnęła mnie i przepadłam. Gdyby nie ogromna potrzeba snu zarwałabym całą noc na czytaniu.
Książka napisana w sposób działający na wyobraźnię, historia ciekawa i zaskakująca do końca trzyma w napięciu i nie można przewidzieć kto tak naprawdę jest przyjacielem a kto wrogiem. Zakończenie pozostawia czytelnika w totalnym szoku i w potrzebie natychmiastowego sięgnięcia po kolejną część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...