28 kwietnia 2018

"Swiatło w Cichą Noc" Krystyna Mirek


 Moja druga przeczytana książka tej autorki i znowu mieszane uczucia. Ciężko było mi ją skończyć, dopiero przy trzecim podejściu się udało. Tak naprawdę to nie pamiętam nawet imion bohaterów. Wiem, że było rodzeństwo, pojawia się ich dawny przyjaciel, każde z nich walczy z własnymi demonami... i jest babcia, miła ciepła, serdeczna. Książkę chciałam przeczytać ze względu na okres świąteczny, liczyłam na więcej optymizmu, radości, które przecież z Bożym Narodzeniem się łączą. Nie znalazłam tego dla siebie. Czy książka jest zła ? Nie! Trudno mi powiedzieć czy sięgnę po kolejną część. Być może to nie był odpowiedni dla mnie czas, żeby ją przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Tylko jedna chwila" Sylwia Markiewicz

" L udzie potrzebują innych ludzi, samotność to też choroba i bardzo trudno ją wyleczyć, gdy człowiekowi jest już wszystko jedno."...