10 czerwca 2018

"Zakazany układ" K. N. Haner


 Po przeczytaniu mam mieszane uczucia. Historia zapowiadała się całkiem zajmującą ale... no właśnie. Bohaterka, która popada ze skrajności w skrajność, wyrywa się z rąk jednego oprawcy, żeby wpaść w ręce drugiego.. i trzeciego... Jak dla mnie trochę za dużo dramatu, czasem miałam ochotę odłożyć książkę obejrzeć komedię romantyczną i zastanowić się czy wrócić do czytania. Książka nie jest zła jak na moje standardy ale nie jestem zwolenniczką wielkiej dramy. Mimo wszystko sięgnę po kolejną część bo chcę poznać zakończenie tej historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...