29 marca 2023

"Dwa światy" Małgorzata Brodzik


    Każda, albo prawie każda,  dziewczynka uwielbiała bajkę o Kopciuszku, pięknej biednej dziewczynie, w której zakochał się bogaty książę jednak ta współczesna bajka o Kasi i Filipie zupełnie do mnie nie przemawia a dlaczego ? Bo momentami jest zbyt cukierkowo i mało realnie ? Bo nie czuję chemii między bohaterami ? Bo wątek sensacyjny jest według mnie nieco naciągany ? 

    Książka broni się ciekawą fabułą, która miała potencjał jednak gdzieś po drodze coś nie wyszło. Jednak nie mogę powiedzieć, żeby była to męcząca lektura, wbrew wszystkiemu czytało się ją szybko ale nie jest to książka, która na dłużej zostanie w mojej pamięci. Czy sięgnę po kolejne książki autorki ? Pewnie tak, ponieważ jest to pierwsza książka tej autorki, którą miałam okazję przeczytać a wiadomo jedna jaskółka wiosny nie czyni, więc aby wyrobić sobie solidniejsze zdanie o twórczości Pani Małgorzaty muszę tą twórczość poznać lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...