10 stycznia 2023

"Ślady na śniegu" Antologia Samowydawców


    Antologia ma to do siebie, że jedni ją lubią a inni niekoniecznie, ja należę do tej pierwszej grupy. Taka forma wydania książki daje mi próbkę talentu wielu autorów i różnych gatunków dzięki czemu odkrywam nowe, fascynujące rewiry. Nie ukrywam, że bardzo często odczuwam niedosyt związany z opisanymi historiami jednak jestem w stanie to zaakceptować. 

    "Ślady na śniegu" to zbiór opowiadań, które mniej lub bardziej zapadają w pamięci, jednak z pewnością antologia nie byłaby taka sama gdyby ich zabrakło bo to właśnie ta różnorodność gatunków sprawia, że jest ona jedyna w swoim rodzaju. Duże wrażenie zrobiło na mnie opowiadanie Moniki Litwinow bo dotyczy moich stron i było to niesamowite doświadczenie czytać o znajomych miejscach. Niemałe wrażenie zrobił na mnie "Duch gór" i chętnie przeczytałabym kolejne historie o przygodach podporucznika Brzozowskiego. Biorąc pod uwagę różnorodność gatunków każdy znajdzie tu coś dla siebie a być może odkryje coś nowego dlatego szczerze polecam.

Książka trafiła do mnie dzięki book tourowi organizowanemu przez bloga Czytam dla przyjemności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Tylko jedna chwila" Sylwia Markiewicz

" L udzie potrzebują innych ludzi, samotność to też choroba i bardzo trudno ją wyleczyć, gdy człowiekowi jest już wszystko jedno."...