25 października 2022

"Widzący" Franciszek Piątkowski


"Ludzki żywot to codzienne wybory, które pchają was do wielkości i wspaniałych czynów lub doprowadzają do szaleństwa i spychają w beznadzieję."

    Kolejna część przygód Marka Lichockiego za mną i znowu powiem, że jestem zachwycona. Kolejne wyzwanie z jakim przyjdzie zmierzyć się Widzącemu ma na celu ocalenie świata przed atakiem Trojana. Z jakimi mocami przyjdzie zmierzyć się tym razem Widzącemu i czy jego działania odniosą oczekiwany skutek ? Jakie zadania postawią przed Markiem bogowie ? Czy dojdzie do walki dobra ze złem ? Czytając tę książkę z pewnością się tego dowiecie.

    Podziwiam pomysłowość autora co do stworzonej fabuły a zaskakujące wątki powodują, że historia od początku trzyma w napięciu. Podczas czytania nie miałam ochoty odkładać książki na później a to świadczy o tym, że ta opowieść jest wciągająca i dlatego warto poświęcić jej uwagę. 

    Autor już dawno kupił mnie historią Marka Lichockiego i liczę, że nie poprzestanie na tworzeniu nowych bo mam niedosyt a przeczytałam już cały cykl Universum dzięki book tourom organizowanym przez bloga Czytam dla przyjemności. Dziękuję Andżelice i Róży za taką możliwość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Dom na granicy" Anna Wojtkowska-Witala

Rodzina powinna dawać poczucie bezpieczeństwa, stanowić tarczę przeciw wszelkiemu złu, ale co zrobić kiedy ta podstawowa komórka społeczna n...