07 maja 2022

"Mój szef" - Melissa Darwood

 


Książkę przeczytałam już dawno jednak z racji wydania trzeciej części musiałam do niej wrócić i przypomnieć sobie co nieco. I wiecie co ? - nie żałuję. To taka historia, do której chętnie wrócę jeszcze niejednokrotnie może nie ze względu na fabułę, choć tej nie mam nic do zarzucenia, ale dla niesamowitego poczucia humoru autorki. Bohaterowie to dwa przeciwstawne bieguny, jin i jang relacji damsko - męskich i potwierdzenie tezy, że przeciwności się przyciągają. Tutaj powiedzenie, że kto się czubi ten się lubi nabiera nowego znaczenia. Ona - chaotyczna, spontaniczna, rozrywkowa, głośna artystyczna dusza z kalkulatorem w mózgu. On - ambitny, poukładany, pedantyczny, surowy, zasadniczy i wymagający szef czyli wielu powie kolejny nudny romans biurowy. Nic bardziej mylnego, romans biurowy owszem ale czy nudny ?
Wbrew pozorom ta historia ma drugie dno i żeby je zobaczyć trzeba sięgnąć po książkę a gwarantuję, że osoby z poczuciem humoru i nie tylko mają zagwarantowaną rewelacyjną zabawę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...