18 stycznia 2022

"Pan Idealny" Agnieszka Niezgoda



"Pan Idealny" to książka o panu... nieidealnym i jego pracownicy czyli taki typowy romans biurowy. Temat sponsoringu ujęty w książce jest ciekawy, jednak przedstawiony chyba trochę zbyt cukierkowo, ale nie mnie to oceniać, nie jestem ekspertem w tym temacie. Ciekawy jest wątek pracoholizmu choć też potraktowany raczej lajtowo. Patrząc na relacje głównych bohaterów to miałam wrażenie, że czytam wiersz "Żuraw i czapla", on chce, ona nie, ona chce , on już nie. Dużo zwrotów akcji, trochę sensacji (za mało) i piękne widoki powodują, że książka jest ciekawa a mnogość dialogów, że przeczytałam bardzo szybko. Mimo, że fabuła jest dość przewidywalna, jak dla mnie, to jednak do samego końca nie byłam pewna zakończenia i to było fajne.
Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce i blogowi Czytam dla przyjemności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...