14 listopada 2021

"Loteria" - Krzysztof Jóźwik

 


Biorąc książkę do ręki miałam chyba zbyt duże oczekiwania. O ile pierwsza część po kilku stronach przekonała mnie do siebie fabułą o tyle tej niestety się to nie udało. Postacie jak dla mnie były dość nudne i bezbarwne. Sam pomysł na książkę jest raczej sztampowy ale w dobie cyberprzestępczości miał potencjał. Wieka loteria i ogromne pieniądze, któż by ich nie chciał zwłaszcza gdy na horyzoncie pojawia się możliwość ich zdobycia ? Książka nie jest beznadziejna i nawet ja znalazła kilka ciekawych kawałków, które mnie wciągnęły ale niestety nie zagrała na moich emocjach, nie spowodowała zachwytu a przez to z pewnością nie jest pozycją, która utkwi w mojej pamięci na dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...