13 września 2020

"Mrok we krwi" Paweł Kopijer


 Przyznam, że fantastyka mi nie leży, jednakże od każdej reguły są wyjątki i tutaj taki mamy. Historia Winei i Norana początkowo wydawała się potwierdzać moje wcześniejsze odczucia co do gatunku jednak z biegiem czasu odkryłam, że co raz bardziej zaczyna mnie ona wciągać. Wyobraźnia autora zrobiła na mnie ogromne wrażenie a sposób przedstawienia postaci pozwala bardzo łatwo wyobrazić sobie ich wygląd. Wszystko w książce jest przedstawione dość obrazowo i przystępnie i choć nie jest to książka po którą sięgnęłabym gdyby nie Book Tour u Zaczytanej Ewelki to jednak nie żałuję, że ją przeczytałam i jeśli będzie okazja na pewno przeczytam kontynuację. Polecam tym, którzy lubią fantastykę i nie tylko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...