11 lipca 2020

"Obca miłość" Katarzyna Grabowska


 Trudno mi coś napisać bo książka mi się podobała i nie podobała. Sama fabuła jak najbardziej przypadła mi do gustu. Tajemnica, wątek kryminalny i miłosny o jest to co lubię. Wplątanie w to wszystko syryjskich uchodźców nadaje historii pewien smaczek. Pomysł na historię jest jak najbardziej udany jednak objętość książki, niektóre opisy i przemyślenia bohaterów były dla mnie za obszerne i nużące. O ile historia Weroniki i Jusufa bardzo mnie wciągnęła i chętnie poznałabym ich dalsze losy to trochę obawiam się kolejnego dużego tomiszcza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...