19 czerwca 2020

"A kto mi kuźwa zabroni" Sławomir Franc


 Książka trafiła do mnie dzięki Book Tour i jak dla mnie nie jest ona do przeczytania na raz. Trudno mi było tak na szybko ogarnąć 49 przemyśleń dotyczących spraw, które towarzyszą nam na co dzień. Książka napisana przystępnym językiem, przemyślenia opisane zabawnie poparte wydarzeniami z życia autora to duży plus dla tej książki, dzięki temu nie jest ona kolejnym nudnym "poradnikiem". Sposób przedstawiania kolejnych rozdziałów zmusza do refleksji, zastanowienia się nad sobą i sposobem w jaki postępujemy w naszym życiu. Z wieloma przemyśleniami mogłabym się zgodzić a nad innymi muszę się jeszcze zastanowić, nad ich znaczeniem dla mnie i mojego dalszego życia (dlatego nie jest to dla mnie książka na raz). Na pewno sprawię sobie mój osobisty egzemplarz żeby móc wracać do tych spostrzeżeń i czerpać z nich jak najwięcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Domki z kart" Anna Ziobro

"Musimy się skupić na teraźniejszości, bo tylko ona należy do nas."        Dobrze, że w świecie słowa pisanego powstają takie hist...