03 sierpnia 2022

"Mimozowe pole" - Zuzanna Arczyńska



Książka nietypowa, wciągająca i zaskakująca. Kryminał ale chyba nie do końca. Jest to z całą pewnością książka, którą Zuzanna Arczyńska totalnie mnie zaskoczyła ale pozytywnie. Przyzwyczajona do jej książek obyczajowych i stylu pisania byłam bardzo ciekawa tej pozycji. I co tu mamy ? Mamy zbrodnię, mamy porwanie a wszystko to kręci się wokół trudnego tematu pedofilii. Temat trudny ale taki o którym należy mówić.
Historie kryminalne to jakby tło dla skomplikowanych relacji bohaterów, którzy od początku dają się lubić i zwyczajnie kibicuje się im i ich trudnej miłości. Dlatego też zakończenie było dla mnie totalnym zaskoczeniem, czegoś takiego zupełnie się nie spodziewałam.
Wbrew pozorom książka nie ma ładunku emocjonalnego o sile tsunami. Historia opowiedziana jest prosto i prawdziwie, bez ubarwień i zbędnych opisów. Z pewnością sięgnę po część następną bo bardzo jestem ciekawa losów Marka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Dom na granicy" Anna Wojtkowska-Witala

Rodzina powinna dawać poczucie bezpieczeństwa, stanowić tarczę przeciw wszelkiemu złu, ale co zrobić kiedy ta podstawowa komórka społeczna n...