17 lutego 2022

"Zapach Mazur" Małgorzata Manelska


Długi czas nie wiedziałam co napisać i tak naprawdę nawet teraz tego nie wiem. Jedno jest pewne książka potrafi wstrząsnąć, powalić na kolana i utulić wzniecone emocje jednocześnie. Trafiła w moje ręce nie przypadkiem, po tylu usłyszanych i przeczytanych zachwytach nad tą historią postanowiłam sprawdzić o co halo, no i przepadłam od pierwszej strony a skończyłam na dwóch zarwanych nocach.
Historia opisana w książce prowadzona jest dwutorowo i dotyczy współczesnych wydarzeń z życia Lilki oraz wojennych i powojennych wspomnień Gertrudy. Obie samotne kobiety niespodziewanie połączył los dając im tym samym szansę na odzyskanie rodziny.
Książka przedstawia różne oblicza wojny i potwierdza, że "wojna ma zawsze ofiary po dwóch stronach".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...