27 grudnia 2021

"Gdzie mól i rdza" Paweł Pollak



To moje pierwsze spotkanie z twórczością autora i muszę przyznać, że książka nie wywarła na mnie jakiegoś szczególnego wrażenia. Czytając opis spodziewałam się czegoś "wow" a dostałam całkiem fajny pomysł na seryjnego mordercę i mnóstwo prywatnych przemyśleń komisarza co skłania mnie bardziej do opinii, że książka jest bardziej obyczajówką z wątkiem kryminalnym niż kryminałem czy sensacją. Jedyne co broni książki i autora to zakończenie całej historii, która do samego końca pozostaje nieprzewidywalna i zaskakująca.
Przede mną jeszcze dwa tomy przygód komisarza Przygodnego, zobaczymy czy czyś mnie zaskoczą i przekonają do siebie bardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Świeże blizny" Aleksandra Mantorska

     Wiecie jak to jest, kiedy trafia do Was książka i okazuje się, że to druga część cyklu ? No właśnie, tak było u mnie tym razem i nie by...