10 lutego 2020

"Kocham Cię dziewczyno" Adam Gauder


 Przyznam, że z taką ilością rymów w jednej książce jeszcze się nie spotkałam. Było to dla mnie równie odświeżające, co momentami męczące. Książka niepozorna zaskoczyła mnie zawartością. Spodziewałam się historii miłosnej oprószonej odrobiną pikanterii a otrzymałam cały wachlarz przemyśleń, ukrytych (a może nie) pragnień i uczuć, co ciekawe do wielu kobiet. Podczas czytania ciągle towarzyszyła mi myśl, czy to dobrze przemyślana fikcja literacka, "senne marzenie o miłości z kobietą" czy może odważna interpretacja prywatnych przeżyć. Autorowi gratuluję pomysłu i odwagi publikacji tak osobistych przemyśleń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Dom na granicy" Anna Wojtkowska-Witala

Rodzina powinna dawać poczucie bezpieczeństwa, stanowić tarczę przeciw wszelkiemu złu, ale co zrobić kiedy ta podstawowa komórka społeczna n...